[talk-cz] Značkař KČT

mahdi1234 mahdi1234 na centrum.cz
Středa Únor 17 19:08:25 UTC 2021

U tech cancourku muzes (doporucuju) pouzit nasledujici.

fixme=continue pro indikaci, ze cesta dal pokracuje

https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Key:fixme

noexit=yes pro indikaci, ze cesta dal nevede

https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Key:noexit

nektery appky jako napr Osmand, toto pekne vykresli a clovek hned vi,
jestli ma jit dal nebo ne :)

mahdi

OSM CZ jabber - https://chat.jabb.im/?r=openstreetmap
OSM CZ matrix - https://matrix.to/#/#osmcz:matrix.org