[talk-cz] Značkař KČT

David Zirhut david na spiritualy.cz
Čtvrtek Únor 18 22:14:34 UTC 2021

Ahoj,
ještě jednou moc díky za odpovědi (hlavně gorn), postupně se v tom
začínám orientovat.

Mám tedy doplňující otázky - téměř jistě to bude vše již někde popsáno,
ale zatím se mi všechny materiály prostudovat nepodařilo.

1) můžu poprosit o příklad ukázkově správně zpracovaný TIM
2) můžu poprosit o příklad ukázkově správně zpracované trasy?
3) co znamená zkratka ele?
4) mám při editaci a doplnění tras o osmc:symbol mazat tagy kct_*?
5) občas se stane, že nějaká trasa zanikne, jak potom probíhá rušení
takové trasy? Předpokládám, že nestačí odebrat relaci, že tím se smaže
jen to propojení ale trasa samotná jako objekt zůstává. Stejně tak jak
se má zakládat nová trasa na kterou se pak odkáže pomocí relace? Asi by
stačil nějaký vhodný odkaz kde je tohle popsáno.

David