[talk-cz] Poštovní schránky - stav

Lukas Novotny lenochod na tiscali.cz
Pátek Leden 22 11:25:09 UTC 2021

Ahoj všichni.

Ten počet bude asi částečně mnou, kdy jsem do včerejška jel podle Panoramy
a až dneska si všiml e-mailu od Majky kde silně doporučuje mapovat pouze
skrz terén. Za toto mé nepovšimnutí se omlouvám.

Dle výše uvedeného klikání dle panoramy jsem si všiml určité nekonzistence
v rámci http://osm.kyralovi.cz/POI-Importer-testing/ vs.
http://josm.poloha.net/cz_pbox/ . Naklikal jsem schránku ref: 54707:613
přes červenou kapku v POI Importeru s pomocí Panoramy. Druhý den se ale
tento bod objevil jako duplicita v
http://josm.poloha.net/cz_pbox/depo.php?id=54707&filter=Partial . Co jsem
dohledal, druhý mnou nenaklikaný bod měl přečíslováno REF už před jedenácti
měsíci účtem majkaz_imports. Moje otázka tedy zní, proč se kapka nezměnila
na jinou barvu i během tohoto dlouhého času? Pak by v
http://josm.poloha.net/cz_pbox/ byla pouze zmínka o velké vzdálenosti.

V http://josm.poloha.net/cz_pbox/depo.php?id=53400&filter=Deleted je
zmíněna schránka která byla asi zrušena. I v tomto případě doporučujete
zajít do terénu a tuto schránku zkontrolovat zda byla skutečně zrušena?

Dneska jsem se byl podívat na dvě schránky v Pardubicích (
http://josm.poloha.net/cz_pbox/depo.php?id=53307 ) konkrétně na schránku
ref 53307:14 u které oproti popisu od ČP je odchylka přes 900m. Zjistil
jsem ale že dle zmapování by měla být v ulici Teplého (
https://www.openstreetmap.org/node/460405966 ) kde ve skutečnosti není ale
je skutečně v ulici Devotyho ( https://www.openstreetmap.org/way/49914726
). Přečíslování ref způsobila sada změn (
https://www.openstreetmap.org/changeset/81879875 ) od účtu majkaz_imports .
Jestli i smazání poštovní schránky v Devotyho ulici nevím, pokud tam vůbec
byla kdy naklikána. Dle mého soudu to je sada od nějakého skriptíku pro
automatické úpravy, takže by bylo vhodné ho zkontrolovat jestli dělá
skutečně to co autor zamýšlel.

Mapování zdar.
Lukáš

pá 22. 1. 2021 v 10:45 odesílatel Miroslav Suchý via talk-cz <