[talk-cz] Poštovní schránky - vzdálené/chybné schránky

Miroslav Suchý mirek na rodina-sucha.cz
Pátek Leden 22 15:50:39 UTC 2021

Snažil jsem se ČP poslat chybně umístněné schránky ke korekci. Bohužel ta tabulka z poloha.net je jenom částečně použitelná.

Např.
http://josm.poloha.net/cz_pbox/depo.php?id=26907&filter=Partial
26907:68 - Mutějovice - nádraží ČD

poloha.net uvádí, že je moc velká vzdálenost - 1,07 km. Jenže v datech od CPost je jenom ten textový popisek:
   Mutějovice - nádraží ČD
a GPS souřadnice tam vůbec nejsou.
Přitom poloha.net odkazuje na
   https://www.openstreetmap.org/?mlat=50.2108879&mlon=13.7159452&zoom=17#map=17/50.21089/13.71595
ale schránka je reálně na
   https://www.openstreetmap.org/?mlat=50.2172437&mlon=13.7047054&zoom=17#map=17/50.21724/13.70471

Co s tím? Potřeboval bych nějak vyfiltrovat ty schránky u kterých má pošta špatnou GPS pozici. O více než je nějaký
rozumný limit. Případně, kde je ten popisek úplně špatně - např. překlep v názvu vesnice.
Zatím se mi jeví jako nejschůdnější řešení manuální práce. Naštěstí toho není moc. Ale kdyby měl někdo nějaký nápad, tak
jsem jedno velké ucho.

Sekundárně by bylo fajn, kdyby takové schránky na poloha.net nevyskakovali jako žluté. Případně s nějakým jiným labelem
než "vzdálenost".

Mirek