[talk-cz] Ortofoto JMK

Daniel Kašík kasik.daniel na email.cz
Čtvrtek Červenec 1 11:28:52 UTC 2021

Ahoj,
tak se mi konečně povedlo vytáhnout ze správce geoportálu JMK poněkud úsměvné info k ortofotu:

---
Dobrý den,
V tomto případě by to vadit nemělo, nikdo o tom vědět nemusí. WMS si klidně interně připojte a kreslete nad ní, jenom to nikde pro jistotu neuvádějte jako zdroj. V našem zájmu je, aby se data využívala a sloužila. Nicméně firmy, které to snímkují mají poněkud jiné představy. Na všem chtějí vydělat.
---

Takže nic pro nás.