[talk-cz] Ortofoto JMK

Marián Kyral mkyral na email.cz
Čtvrtek Červenec 1 12:45:41 UTC 2021

A takhle to dopadne vždy :-(

Marián

---------- Původní e-mail ----------
Od: Daniel Kašík <kasik.daniel na email.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 1. 7. 2021 13:38:01
Předmět: Re: [talk-cz] Ortofoto JMK
" Ahoj,
tak se mi konečně povedlo vytáhnout ze správce geoportálu JMK poněkud
úsměvné info k ortofotu:

---
Dobrý den,
V tomto případě by to vadit nemělo, nikdo o tom vědět nemusí. WMS si klidně
interně připojte a kreslete nad ní, jenom to nikde pro jistotu neuvádějte
jako zdroj. V našem zájmu je, aby se data využívala a sloužila. Nicméně
firmy, které to snímkují mají poněkud jiné představy. Na všem chtějí
vydělat.
---

Takže nic pro nás.