[talk-cz] Zarovnávání elektrického vedení pomocí katastrální vrstvy a dokreslování budov v nedigitalizovaných obcí

Aleš f.ales1 na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 1 17:39:40 UTC 2021

Ahoj,
zrovna se zabývám tím, že pomocí katastrálního překryvu vrstvy ČÚZK:KM
zarovnávám elektrické vedení na místech, kde je katastrálně zmapované. Není
to úplně všude. Značí se to přerušovanou čarou a jako body jsou terčíky a
mřížka, kde jsou sloupy a stožáry. Dále nejsou v obcích, které nemají uvnitř
obce digitalizovanou katastrální mapu, tak tam chybí zakreslené plochy
budov. Nebo některé tam jsou ale oproti ortofoto mají spoustu chyb, jako
třeba v případě to mají Klobuky. Tam mi nejde do hlavy jak můžou mít dva
bytové domy č.p. 4 a 5, nicméně dané číslo musí mít i v reálu, avšak to
nevypadá na původní domy s těmito čísly. Tak zda by mi někdo pomohl od stolu
srovnávat elektrické vedení a ručně dokreslovat v nedigitalizovaných obcí
budovy tak by se mi to hodně hodilo. Napadá mě ještě u elektrického vedení:
Existuje něco na automatickou editaci, která by z katastrálního zákresu
elektrického vedení zanesla do OSM? Děkuji.

Aleš