[talk-cz] Mapování následků tornáda na Moravě

Mikoláš Štrajt strajt9 na seznam.cz
Sobota Červenec 3 21:32:11 UTC 2021

Zdar,

tak jsem teď koukal na obec Lužice na mapy.cz a všiml jsem si, že co se
tornáda týká, tak to mapy.cz chytily za správný konec.

Na mapu v zasažených obcích přidali následující druhy POI (zobrazené
červenými nápadnými ikonkami):

- krizové štáby

- kontaktní místa

- sklady

- sprchy

- stanová městečka a ubytování

- stravovací zařízení

atd...

Přepokládám, že to mají i v mobilní aplikaci (ale tu nemám, neprověřoval
jsem).

Viz https://mapy.cz/s/dovujocolo

--

Severák