[talk-cz] Manuál pro trasování budov

Lukas Novotny lenochod na tiscali.cz
Pondělí Červenec 5 18:16:16 UTC 2021

Ahoj.

Manuál jsem dotvořil a přesunul do
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:RÚIAN/Mapování_budov_a_adresních_míst
.. Prosím o zkouknutí někoho kdo je více zkušený (upravujte, pište o chybách
dle libosti).
Jinak jsem udělal redirect ze stránek
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/User:Lenochod/JOSM/Mapování_budov a
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:RÚAIAN/přetrasování na novou
stránku. Obsah z posledního odkazu jsem převedl do manuálu nového.

Mapování zdar.
Lukáš

so 22. 5. 2021 v 18:41 odesílatel Lukas Novotny <lenochod na tiscali.cz>