[talk-cz] poslední telefonní budka :-)

Aleš f.ales1 na seznam.cz
Úterý Červenec 6 20:56:27 UTC 2021

Nevím zda ji tam má cenu dávat jako disused, zda si tam udělají knihobudku
nebo ne. Ale ta poznámka na uzlu poslední telefonní budka odmontováva 17.
června se mi zdá docela zajímavá.

Aleš
---------- Původní e-mail ----------
Od: Mikoláš Štrajt <strajt9 na seznam.cz>
Komu: talk-cz na openstreetmap.org
Datum: 4. 6. 2021 16:16:55
Předmět: [talk-cz] poslední telefonní budka :-)
"
Jak se tu řeší ty telefonní budky, tak taková malá zajímavost:

Narazil jsem na článek, že poslední budka má být v Hlubyni na Příbramsku:

https://www.pribram.cz/clanek/operator-konci-s-telefonnimi-budkami-v-cr-je-
posledni-na-pribramsku/19815/

Koukal jsem na mapy.cz kde by mohla být a zdá se, že u obecního úřadu -
https://mapy.cz/zakladni?x=13.9229025&y=49.5596283&z=18&pano=1&source=muni&
id=3990&pid=63336993&yaw=4.875&fov=1.257&pitch=0.314

V Openstreetmap ji nemáme a předpokládám teda, že tam ani nikdy nebyla
(přecejenom je to jenom nějaká malá vesnice):

Severák