[talk-cz] nefunguje vrstva RUIAN

Aleš f.ales1 na seznam.cz
Úterý Červenec 13 16:32:33 UTC 2021

Jako chcete zarovnat budovy podle vrstvy RÚIAN. Zkuste to jinde nebo já si
to vezmu ať jsem ještě k užitku. Mají na začátku Ž? Mrknu se i na Bojmany.

Aleš
---------- Původní e-mail ----------
Od: Zdeněk Pražák <ZPrazak na seznam.cz>
Komu: talk-cz na openstreetmap.org
Datum: 13. 7. 2021 18:25:54
Předmět: [talk-cz] nefunguje vrstva RUIAN
"
Chtěl jsem dnes opravit několik budov v Zehušicích ale narazil jsem na
problém

V JOSM když zvolím mapový podklad Maxar standard imagery, nebo premium
imagery tak se podkladové vrstvy nenačtou a objeví se červená hláška chyba
htttp 200 při načítání dlaždic

rovněž tak při zvolení mapové vrstvy RUIAN se se vrstva rovněž nenačte a
objeví se červená hláška chyba při stahování dlaždic

Pražák