[talk-cz] nefunguje vrstva RUIAN

Aleš f.ales1 na seznam.cz
Středa Červenec 14 07:16:03 UTC 2021

Ahoj,
vím že tu poslední dobou píšu moc často, ale v editoru iD mi překryv ČÚZK
funguje, ale to asi nebude to co měl Pražák na mysli.

Aleš
---------- Původní e-mail ----------
Od: Petr Vejsada <osm na propsychology.cz>
Komu: talk-cz na openstreetmap.org
Datum: 14. 7. 2021 2:02:37
Předmět: Re: [talk-cz] nefunguje vrstva RUIAN
"Ahoj,

Marián mi poslal SMSku.

Let's Encrypt vypnul původní API pro obnovu certifikátů. Renew certifikátu
neudělá na novém API automaticky, ale musí se explicitně požádat o nový.

Pokud budou stále problémy, je to na 99% tím, že Wokna nemají nový CA
certifikát (alespoň před měsícem ho neměly).

Omlouvám se a díky Mariánovi za SMSku.

A dnes také chcípla většina Amazonu ve Frankfurtu, ale to s tím možná
nesouvisí :)

--
Petr