[talk-cz] Pravé úhle

Aleš f.ales1 na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 15 15:53:37 UTC 2021

Tak doufám že si chtějí obce mezi sebou změnit katastrální hranice obcí aby
napravili tehdejší chybu komunistů že se moc nekoukali do katastrálních map.
Tehdy to chodilo že je tam to dobré místo tak si to tady za hranicí můžeme
postavit. Netvrdím, že všechny přesahy jsou z dob komunismu, něco může být i
z první republiky, ale to bych už kecal. Jednou jsem si hledal změny
katastrálních hranic a pak jsem na nalezených místech aktualizoval a
srovnával katastrální hranici. To jsem ještě neměl zapnutý překryv ČÚZK:KM a
měl jsem tam pozadí Czech RUIAN parcely s přepínáním stránky na ikatastr.cz.
Dnes tento překryv používám neustále. Je to docela dobrý, ale při každé nové
editaci si ji musím zapínat. Za mě tady vše.

Aleš
---------- Původní e-mail ----------
Od: Jan Dudík <jan.dudik na gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 15. 7. 2021 16:11:49
Předmět: Re: [talk-cz] Pravé úhle
"
To je velmi častá situace, kdy domy na kraji jedné vesnice leží ve
skutečnosti na katastru druhé vesnice, která leží i kilometry daleko.
Někde je i víc obcí stavebně srostlých a hranice si kličkuje různě mezi domy
a zahradami.

Domů na pomezí okresu či kraje bude taky určitě vícero.

Spíš to pak dělá problémy při hledání adresy - bydlí v obci X, ale je to
vlastně v obci Y, autem je to z obce X 5 km přes obec Z.

---
Ing. Jan Dudík
projekce dopravních staveb
tel. 777082195

čt 15. 7. 2021 v 14:58 odesílatel Aleš <f.ales1 na seznam.cz