[talk-cz] neprůchodný úsek značky

Mikoláš Štrajt strajt9 na seznam.cz
Pondělí Červenec 26 11:36:33 UTC 2021

Ahoj,

o víkendu jsem byl na výletě a došel jsem na jedno místo, kde mapa
neodpovídala realitě.

Tam, kde měla být cesta po které vede červená značka, byly ve skutečnosti
asi dvoumetrové neprostupné kopřivy. Cesta, kterou jsme použili, vedla o
trochu jinde a po určité vzdálenosti se zase napojila na původní trasu s
červenou značkou.

Jak tuto situaci opravit v mapě, tj. jak vyznačit:

- cestu, která je natolik neprůchodná, že není ani vidět v terénu (kdybychom
o kousek dál nedošli na rozcestí bez značky, tak si odbočující cesty do
kopřiv ani nevšimnu)
- doporučenou obcházecí trasu (která ovšem nevede po značce - v terénu
značky nejsou)

Nebo je to spíš na nějaké úpravy v terénu / nahlášení na KČT?

Viz mapu pro představu - https://maphub.net/severak/nepruchodny-usek-znacky

--

Severák