[talk-cz] Přidávání značky building=yes k bunkrům a značka healthcare s amenity

Aleš f.ales1 na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 29 16:14:47 UTC 2021

Ahoj,
rozhodl jsem se přidat značku building k bunkrům, které jsou naimportované z
řopíků. Nejspíš se jedná o ŘOP bunkry z lehkého opevnění stavěného myslím že
z roku 1936-38. Zavedl jsem si takový systém značkování: Když je tam
nakreslená plocha budovy bunkru, tak je spojím s uzlem. (V Rakousku si na
spojování adres s budovy potrpí, co jsem někde zjišťoval tak ty adresy ještě
nemají komplet, jestli to mají ještě v plenkách to nevím) Výsledné spojení
uzlu s plochou bunkru má značky historic=bunker a building=yes. Když tam
budova chybí a mají tam nakreslenou parcelu v překryvu ČÚZK, tak ji tam s
trochou snahy ručně dokreslím a dál jedu podle prvního případu. A když tam
není ani parcela bunkru, tak to už nechám přidat značku building=bunker a
zůstává tam historic=bunker. Když jsem byl od jednoho Slováka poučen s tím,
že značka healtcare=* u zdravotnických zařízení přesně duplikuje značku
amenity=* (ono to v editoru hlásí že to nemá kompletní vlastnosti), tak mě
napadlo zda by u bunkrů neměl být bunker pouze u jedné značky a že by bylo
lepší pomocí relace a odklikání členů je všechny označit building=yes a
historic=bunker nebo building=bunker a historic=yes. Nicméně jsem o tom
healthcare četl že je plánem nahradit jím to amenity u zdravotnického
zařízení, nicméně mají zamítnutou značku healthcare=pharmacy. Pokud to
bunker u značek historic a building nevadí, tak ho tam nejspíš nechám.

Aleš