[talk-cz] Fwd: Re: neprůchodný úsek značky

Aleš f.ales1 na seznam.cz
Pátek Červenec 30 19:14:48 UTC 2021

Já to mám v problematické rovnoběžce dat OSM která se mi odmítá v chromových
prohlížečích bez problémů při větším přiblížení vykreslit a děje se
mi to po celé délce zeměkoule. Zkontroluju si ještě na druhém počítači zda
je to jenom u mě a pak budu potřebovat vědět jak přeinstalovat jádro

Chromium.

https://ctrlv.cz/GC9j

https://ctrlv.cz/C1PF

https://ctrlv.cz/SYGX

https://ctrlv.cz/gqly

Tu farmu tam mám otevřenou několikrát protože jsem odkliknul všechno co
sdíleli o žádost a Malwarebytes mi ukázal číslo mého baráku ve Veltěžích.
Ještě pro ukázku v klasickém OSM

https://ctrlv.cz/Dayc

https://ctrlv.cz/Rvya

https://ctrlv.cz/Xpfl