[talk-cz] Značkař KČT podruhé

David Zirhut david na spiritualy.cz
Úterý Červen 1 20:04:14 UTC 2021

1) K první otázce - nahrávání fotek do fody. Děkuji za vysvětlení.
Mirkova odpověď je ta, která vysvětlila jak to funguje.

2) Tag operator ... asi ok, pokud někde bude chybět (u tras které
projdu), doplním

3) Network lwn vs rwn ... tady mi to přijde poměrně nějasné. Engine na
freemap.sk (které trasy zobrazuje z mého pohledu nejlépe) zobrazuje rwn
plnou a lwn čárkovanou. V libovolném zoomu je pak vidět mezi nimi
rozdíl. Zejména tam kde je souběh stejné barvy KČT a naučné.
Openstreetmap.cz zobrazuje až do zoomu 13 vše stejně (není zde žádné
odlišení KČT a naučné) až od zoomu 14 je odlišení ikonou, což je poměrně
nepřehledné.
Přišlo by mi optimální všechny běžné KČT pěší trasy (a to i krátké
žluté) označovat jako rwn a naučné jako lwn. Necítím se jako nováček
dostatečně kompetentní ani zkušený o tom rozhodovat.

V odpovědích je rozpor ohledně otázky, jestli network měnit od stolu
(zvažuji momentálně ruční změny, ne skriptem) nebo ne.
Tom Ka je proti, gorn je pro

David