[talk-cz] Overeni telefonnich budek

Vladan Kudláč vladankudlac na gmail.com
Pátek Červen 4 11:53:45 UTC 2021

Super,
koukám, že na Moravě převládá disused.

Mimochodem StreetComplete má quest Is this still here?, který v případě amenity=telephone ověřuje existenci každé 2 roky.

Nemá cenu vymýšlet něco nového, po prozkoumání by se hodilo přidat klíč survey:date (alternativně check_date).
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Key:survey:date
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Key:check_date

Street complete kontroluje hodnotu v jednom z následujících tagů ("check_date", "lastcheck“, "last_checked“, "survey:date“, "survey_date“) a po ověření uživatelem přidá aktuální datum do check_date.

--
Vladan Kudláč