[talk-cz] Mapeři poštovních schránek

r00t r00t na r00t.cz
Čtvrtek Červen 10 01:01:15 UTC 2021

Ahoj,

> Jelikož jsou poštovní schránky v podstatě zmapované, tak bych chtěl poděkovat všem zúčasněným.
Taky dekuji vsem co se na tomto projektu podileli. Tady je kratke schrnuti soucasneho stavu:

Vetsina tech co sly najit na dalku uz je zmapovana, ale stale jich dost zbyva na ruznych mistech:
- Nejvic chybejicich je v nemocnicich, domovech duchodcu, ruznych lecebnach a podobne. Par se mi
  jich podarilo najit na fotkach od lidi na mapy.cz/google, casto jsou hned za vstupnimi dvermi.
  Taky je tam par nadrazi, hrady a dalsi mista kde asi bude domapovani snadnejsi.
- Vesnice a mista bez panoramy/streetview, pripadne takova mista kde je treba jenom panorama z
  roku 2011. Stare snimky jsou jeste pred reorganizaci CP kdy zrusila hodne pobocek a vznikly
  posty partner. Pokud casem probehne aktualizace snimku, urcite se jich par snadno dohleda.
- Treti velka skupina jsou proste duplicity. Urcite jde o nejakou chybu na strane posty, muze
  jit o schranku co tam nekde je, ale ma spatny popis nebo o duplicitu co by se mohla ze seznamu
  odstranit.

Posledni tyden se uz dohledavani a mapovani schranek skoro zastavilo, protoze prave zbyvaji uz jenom
takove slozite pripady. Drive jsem stihal domapovat i 100 schranek za hodinu, ale ted po trech
hodinach najdu jednu nebo dve... na fotkach treba na webu nemocnice, obecniho uradu, hospody,... je
to uz uplna detektivni prace :)

Jak tedy resit tyhle pripady? Mozna by stalo za to do tech mist dat aspon OSM poznamku.
Pokud nekdo pujde kolem se streetcomplete tak se o tom dozvi a muze schranku lokalizovat, stejne tak
lokalni maperi co treba nectou talk-cz.

Dalsi vec co je potreba resit jsou vsechny schranky v mape co neprosly importem a nemaji ref:
https://overpass-turbo.eu/s/18bw
Dost jich uz asi neexistuje nebo jde o to ze nekdo pridal do mapy treba modrou "dorucovaci" schranku.
Opet by se na vsechny dalo pridat fixme o nutnosti kontroly v terenu. Je jich celkem 133, urcite tam
bude par z tech chybejicich...

r00tcz