[talk-cz] Fwd: [OSMF] OpenStreetMap Česká Local Chapter post on blog.openstreetmap.org ..?

Mikoláš Štrajt strajt9 na seznam.cz
Středa Červen 16 12:55:57 UTC 2021

Shodou okolností jsem právě dopsal nástřel toho blogpostu:

Viz https://docs.google.com/document/d/1hQV1vYM8Q89sr94YBcymLN9dz3GAN4amwNRR
6LSf4CM/edit?usp=sharing

Prosím o případné doplnění a opravy. Myslím, že by bylo fajn vydat i
anglickou verzi, akorát moje broken english na to nestačí, tak kdyby to pak
kdyžtak tom.k přeložil jak nabízel, budu rád.

Co se týká odkazů - dal jsem tam převážně odkazy na openstreetmap.cz
případně přímo na zmíněné projekty. Pro anglickou mutaci textu by se možná
hodily spíše odkazy na anglické popisy daných věcí, ale to nevím kde je, tak
to kdyžtak doplňte dolů.

--

Severák

PS: omlouvám se za týden trvající "večer se na to mrknu", mám toho nějak moc

---------- Původní e-mail ----------