[talk-cz] Mapování následků tornáda na Moravě

Tom Ka tomas.kasparek na gmail.com
Neděle Červen 27 05:12:35 UTC 2021

Ahoj,

- instance HOTOSM porad jeste bezi na poloha.net (mapovani tur.
znacenych cest apod.), takze tam lze pridat cokoliv (mirek suchy?)
- jestli to ma smysl a co pripadne mapovat je asi potreba dat
dohromady na zaklade toho, komu to ma pomoct a v cem, odpoved na tyhle
otazky ale sam neznam. Mozna by pomohlo se zeptat u hasicu nebo na
urade v prislusnych obcich, ale ti ted asi budou mit vsichni prace nad
hlavu a nevim jestli se tomu budou chtit venovat.

Just my 2c. tom.k