[talk-cz] Poštovní schránky - stav 27.2.

Marián Kyral mkyral na email.cz
Středa Březen 3 09:54:52 UTC 2021

Ahoj,
importoval jsem včera březnový soubor a měl jsem trochu problémy. V csv
souboru se seznamem schránek je ve skutečnosti seznam pošt [1] :-O

Nakonec jsem to vytáhl z Excelu. Bohužel nikde na stránkách nemají
kontakt na hlášení chyb. Můžeš jim to prosím Mirku nahlásit? A bylo by
od nich moc milé, kdyby na stránku zákaznických výstupů [2] přidali
nějaký kontakt pro hlášení chyb.

Díky,
Marián

[1]