[talk-cz] Chybné zmapování křižovatky Čistovická x U Boroviček v Praze

Mirek Dlask dlask.m na gmail.com
Čtvrtek Březen 4 07:20:38 UTC 2021

Ahoj,
cesty jsem propojil.
Cyklotrasy v Praze neznám, nevím nic o jejich hierarchii, čekal bych
nějakou nepřerušenou páteřní, nacházím propletenec částí ve kterém nevím co
je co.
Ulice jsou podle RUIAN - tedy až na to, že U Boroviček  je úředně správně U
boroviček.
Někdo zrevidujte začátky (konce) cyklorelací a dolaďte.
M.D.