[talk-cz] Chybné zmapování křižovatky Čistovická x U Boroviček v Praze

Jakub Jelen jakuje na gmail.com
Čtvrtek Březen 4 11:55:10 UTC 2021

Z te casti cesty kterou jsme ted menili:

https://www.openstreetmap.org/way/901240973

Se lze doklikat na historii:

https://www.openstreetmap.org/way/901240973/history

A najit zmenu ve ktere byla tato cesta rozbita:

https://www.openstreetmap.org/changeset/98306827#map=16/50.0767/14.3302

Dale lze pouzit treba achavi, ktere krasne vizualizuje changesety:

http://overpass-api.de/achavi/?changeset=98306827

A krasne je videt co se tam stalo po priblizeni.

Jakub