[talk-cz] o editorech (was: Re: Chybné zmapování křižovatky Čistovická x U Boroviček v Praze)

Karel Volný kavol na seznam.cz
Čtvrtek Březen 4 12:29:14 UTC 2021

Dne středa 3. března 2021 22:38:55 CET, Jan Sten Adámek via talk-cz napsal(a):
> Používám iD i na velké editace a chce to akorát hodně RAM :)

nevím, jestli hodně paměti, ale určitě hodně trpělivosti, víc než jí mám já :-
(

naposled se mi povedlo nechtěně hnout s nějakým bodem a zjistil jsem to až na
konci ve výpisu změn před odesláním ... samozřejmě se neobtěžoval určit
přesně, s čím jsem hnul, abych to mohl dát zpátky, jenom že nějaký objekt se
změnil - plocha ohraničená ~50 body, od pohledu jsem to neviděl, a porovnávat
to bod po bodu s vyrenderovanou mapou, to by mě mohlo ... a dělat undo x změn,
abych se dostal až na ten začátek (hned druhá změna), a pak to vyklikávat
znova, uff ...

> JOSM jsem nějak nepochopil, jak používat, nepřišlo mi moc intuitivní.

to je jako s Apple ... buď se jmenuješ Steve Jobs, a přijde ti to naprosto
skvělý, anebo trpíš, a je jen otázkou, jak moc velkej seš masochista, aby ses
dokázal přesvědčit, že se ti to vlastně líbí :-)

mně přijde příjemnej Merkaartor, ten by nešel?

K.