[talk-cz] Duplicitní elektrické vedení

Vladan Kudláč vladankudlac na gmail.com
Pondělí Březen 15 09:50:30 UTC 2021

Zdravím!

Osobně se mi nelíbí přístup dělat z tohoto mailing listu kontakt na
"nejvyšší z nejvyšších", který se smí použít pouze v nouzi a zneužití se
trestá.
Za mě budu raději za aktivní komunitu, kde se každý nebojí zeptat a
diskutovat (klidně i mírné off-topic), než za kanál, kterým mi dojde pouze
1x týdně WeeklyOSM.
Chválím přístup poradit tak, aby to dotyčný zvládl vyřešit příště úplně sám
přímo s autory, ale tím bych email ukončil.

Pokud by mi chodilo příliš mnoho zpráv, že by mě otravovalo je otevřít,
nakouknout a smazat, pak bych to řešil spíš rozdělením na kanály, než
snahou omezovat komunikaci.
Na chat možná myslíte Matrix ale ten mě nezaujal, vidím tam jen podezdřelé
changesety a mezi tím nic moc zpráv.

Hezký den a předem se omlouvám,
Vladan Kudláč

ne 14. 3. 2021 v 14:25 odesílatel r00t via talk-cz <