[talk-cz] Slack ako alternatívny komunikačný kanál

Martin Ždila martin.zdila na freemap.sk
Středa Březen 17 20:58:04 UTC 2021

On Wed, Mar 17, 2021 at 7:35 PM Jiri Vlasak <jiri.hubacek na gmail.com> wrote:

> Ahoj,

> free
> https://slack.com/intl/en-sk/help/articles/204368833-Apply-for-the-Slack-for-Nonprofits-discount

> https://join.slack.com/t/freemap/shared_invite/zt-3i8lpwyd-8loYopjvxir_JZW~gtmPkg

> díky za info. Z mého pohledu nejde jen o placenou/neplacenou verzi, ale
> o to, zdda je služba FOSS, decentralizovaná, atd..
>
> Aktuálně máme testovací matrix room #osmcz:matrix.org s malou aktivitou.

Inac matrix sa da prepojit so slackom ak by bol zaujem :-)

Ja mam rad slack kedze je to taky moderny komunikacny firemny standard ;-)
a uz v nom mam niekolko workspacov takze mi nemusi bezat extra appka pre
povedzme matrix.

Samozrejme rozumiem dovodu to mat na FOSS, no mne osobne pride Slack
privetivejsi a zrelejsi.

Len som to dal CZ komunite ako tip, ze aj profi platenu sluzbu je mozne mat
zadara :-)

--
Ing. Martin Ždila <http://www.openstreetmap.org/user/*Martin*>
OZ Freemap Slovakia