[talk-cz] Slack ako alternatívny komunikačný kanál

Jakub Trojan jakub.trojan na gmail.com
Čtvrtek Březen 18 14:53:47 UTC 2021

Ahoj,

mně to přijde jako dobrá komunikační platforma - jsem na to zvyklý z HOT
OSM, kde na tom jede celý tým HOT.

Kromě HOTu jako takového využívají Slack třeba i Crowd2Map Tanzania, takže
za mě to není vůbec špatný nápad! Sic rozumím argumentům zde vedeným proti
Slacku, osobně se do toho slovenského rád přihlásím. Mám tam několik
workspaců, takže rád tam budu mít i ten slovenský OSM ;)

Mějte prima den!

K.

st 17. 3. 2021 v 13:22 odesílatel <talk-cz-request na openstreetmap.org>