[talk-cz] vodní toky s tagem layer=-1

gorn osm na kub.cz
Pondělí Březen 22 11:29:20 UTC 2021

Urcite jsem pro odtranovani, ale delal bych to postupne s tim, ze u reky
bych projel i mosty ktere pres ni vedou (bridge=yes) kde bych se naopak
nebal jen na zaklade ortofota davat layer=1. Obecne i v terenu mam obcas
problem odlisit kde je hranice mezi tim, že řeka je "jen pod mostem" a
kdy proteka tunelem, takže nějaký úplně správný řešení stejně
neexistuje. Důležitý imho je aby alespoň na jednom byl layer aby
renderer věděl co je nad čím. (I když IMHO spousta jich při
nepřítomnosti tagu layer bude předpokládát že je most nad řekou, nikoli
naopak.)