[talk-cz] editace v porcelánu - kudy dál?

Petr Vozdecký vop na seznam.cz
Středa Březen 31 13:52:32 UTC 2021

Ahoj Honzo,

je pravda, že se uživatel HaPe-CZ zaměřuje pži mazání editací na tvé editace
- viz https://www.openstreetmap.org/user/HaPe-CZ/history#map=12/50.0824/
14.4028

snažím se v tom zorientovat, třeba na konkrétním případě: https://www.
openstreetmap.org/way/911301593/history

na daném místě je dle fotky (zleva) dva pruhy, vyhrazeny pruh pro MP, IZS,
TAXI, BUS a pak pruh asfaltu dostatecne siroky na jizdni pruh, ale nijak
neoznaceny. HaPa-CZ ti smazal neco, co melo:

   highway=emergency_bay
   lanes=1
   oneway=yes
   source=survey

a tim jsi popisoval jako samostatnou linii ten kus asfaltu jako emergency-
bay?

On ti pak vycita nedostatecne zdrojovani a v dalsim komentari spatne
tagovani (zrejme ma na mysli, ze ma byt tagovano v ramci puvodni linie
pridanim lane)

je tak?

vop

---------- Původní e-mail ----------