[talk-cz] Garmin GPI export CPOST / NOTES / ROZCESTNIKY

Petr Schönmann pschonmann na gmail.com
Neděle Květen 2 12:59:26 UTC 2021

Ahoj,
v ramci osvojování si BASHe a GITu jsem se rozhodl udělat takové malé
udělátko které mi udělá export z GPX (omezeny pocet bodu na zarizeni asi 5k
bodů ) do> GPI ( garmin POI - neomezený počet bodů )

Dělám to hlavně proto, že když jdu někam na výlet tak mít zaplý pořád mobil
je žrout energie. Takhle to za mě řeší GPS. Pípne 100m od nějakého bodu.
Můžu už pak vytáhnout mobil a pokud je třeba fotka, nebo nějaký záznam,
můžu tak učinit s minimem spotřebované energie mobilu :)

Výstupy GPI najdete na odkazech níže. Vždy tam je jeden LATEST soubor
kterým můžete ládovat svoje zařízení a pak archiv po dnech. Generuju to
vždycky večer kolem 2-3h

https://osm.gpsfreemaps.net/cpost_gpi/
https://osm.gpsfreemaps.net/osmcz_notes/
https://osm.gpsfreemaps.net/rozcestniky_gpi/

Tu jsou zdrojáky kdyby měl někdo zájem pomoci, případně radit s gitem. Rád
se v tom vzdělám.
-
https://github.com/pschonmann/osmcz_notes_gpi
https://github.com/pschonmann/osmcz_cpost_gpi