[talk-cz] Konec rychlého nahlížení do katastru.

Matěj Cepl mcepl na cepl.eu
Úterý Květen 4 10:56:21 UTC 2021

Dne 04. 05. 21 v 12:10 Karel Volný napsal(a):
> nicméně, co jsem zachytil v diskusi, prý je již odsouhlasená nějaká
> novelizace, podle které se při použití eidentity má automaticky zřídit datová
> schránka

Nevím, datovou schránku jsem si nakonec zřídil. Nepřipadne mi to tak
katastrofální: datovka zdá se funguje docela dobře (v
openSUSE ji máme i
zabalenou) a při každém doručené zprávě
mi dojde informace skrzevá
normální email, takže snad nic nepřehlédnu.

Matěj

--
https://matej.ceplovi.cz/blog/, Jabber: mcepl na ceplovi.cz
GPG Finger: 3C76 A027 CA45 AD70 98B5  BC1D 7920 5802 880B C9D8

Faithful love is what people look for in a person; ...
    -- Proverbs 19:22 (NJB)