[talk-cz] Poštovní schránky - stav 14.5. -- 90 procent zmapováno!

Miroslav Suchý mirek na rodina-sucha.cz
Pátek Květen 14 04:26:37 UTC 2021

Před dvanácti dny:
 > Schránek celkem: 	19762
 > Schránek v OSM: 	17639
 > Schránek propojeno: 	17397

Dnes:
Schránek celkem: 	19748
Schránek v OSM: 	17854
Schránek propojeno: 	17608

http://josm.poloha.net/cz_pbox/

Zpracovali jsme 215 nových schránek.
Aktuálně je zpracováno 89,16 procent schránek. Teda to je propojených schránek. Reálně jich máme zpracováno 90.4 procent!
A to je dosažení velkého cíle. Tímto chci poděkovat všem 544 maperům, kteří se na projektu podílí.

Chtěl bych tuto hezkou věc dostat více mezi lidi. Teď domlouvám článek na Lupě. Zřejmě formou rozhovoru. Pokud byste se
někdo k tomu chtěl něco říct, tak se mi pls ozvěte. Zkoušel jsem psát soukromě Majce, ale ta se mi neozvala. Pokud na ni
někdo máte jiný kontakt než mail, tak budu rád když ji šťouchnete.

Za poslední období jste odvedli hodně práce na velkém depu Česká Třebová, kde chybělo velké množství schránek. Aktuálně
je na 83 procentní zmapovanosti a chybí jich už jenom sto (ze 610).

První meta je za námi, ale stále je co mapovat. Takže pokud máte chvilku času, tak je pomoc stále vítaná

Nejvíce je třeba pomoci v:

* Depo Zlín
     http://josm.poloha.net/cz_pbox/depo.php?id=76607
   které je na 23% zmapovanosti.

* Depo Třebíč
      http://josm.poloha.net/cz_pbox/depo.php?id=67407
   tady chybí v absolutních číslech nejvíce schránek - necelých dvěstě.

Mirek