[talk-cz] Dát radši most nebo tunel?

Aleš f.ales1 na seznam.cz
Úterý Květen 18 17:16:52 UTC 2021

""
Ahoj,

nevím, jak se do Talk-cz píše, vlastně jak se dá na nějaké to vlákno
odepsat, ale mám tu například betonový můstek za městem Kladruby. Už jsem
dal ignorovat spoustu problémů zejména s křížením potoků s polními cestami a
pěšinami, doufám, že vylepšit Toscanu na okraji Kladrub bude k užitku
(bohužel jsem nemohl najít vyfocený dům, ale mají slogan Někde mezi nebem a
zemí). Nicméně by mě zajímalo, zda sem dát můstek silnice nebo spíš tunel
potoka. https://www.facebook.com/ales.fiala2002/posts/3956625611084838 Nevím
 jak moc je to tu sporný, nicméně je to za městem směrem k hřbitovu, jak je
vidět na mapě. Případně co byste preferovali vy a podle čeho byste to
usuzovali. Fotka je z Panoramy, ale faktem je, že Mapy.cz používají některá
data z OSM. Ale řekl bych, že by si to takhle zjišťovat nemuselo vadit,
protože bych silně pochyboval, že by ty se za pár let mohly můstky zcela
změnit na jiný typ. Ale já bych se spíš přikláněl k mostu. Díky.

Aleš