[talk-cz] Dát radši most nebo tunel?

Jan Macura macurajan na gmail.com
Úterý Květen 18 20:46:19 UTC 2021

Ahoj,

zpráva do talk-cz dorazila. +1.
Na nějaké to vlákno se dá odepsat tak, že předmět zprávy bude stejný jako
předmět "vlákna" (je to vlastně jen řada e-mailů se stejným předmětem).
Ta fotka je dost hrozná, ale taky mi to přijde spíše jako most.
Zjednodušeně: když to má mostovku, tak je to most. Když to nemá mostovku,
je to propustek a značíme to v OSM jako tunel. Stavaři mě opraví ;-)

H.