[talk-cz] Manuál pro trasování budov

Lukas Novotny lenochod na tiscali.cz
Sobota Květen 22 16:41:22 UTC 2021

Ahoj.

Začal jsem sepisovat manuál (spíše pro začátečníky nebo mírně pokročilé)
jak správně mapovat a řešit problémy při zakreslování budov.
Náznak jak bude cca vypadat (řešení problému ještě nemám sepsán) můžete
skouknout na
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/User:Lenochod/JOSM/Mapování_budov .
Obsah ještě není úplný ale můžete i tak psát připomínky, názory atd., rád
je doplním, poupravím.

Mám prozatím tři otázky:
1. Kam tuto stránku nejlépe oficiálně umístit? Nemám problém celý obsah
někam v rámci wiki.openstreetmap.org přesunout.
2. Chtěl bych stránku oživit i screenshoty, jak se řeší obrázky pro wiki?
3. Mám někde i napsat že lze použít i ortofota z mapy.cz ... ale pouze pro
určení zda budova existuje nebo ne, nebo nemám mapery lákat na tento zdroj
informací?

S přáním pohodového dne
Lukáš