[talk-cz] Manuál pro trasování budov

Jan Macura macurajan na gmail.com
Sobota Květen 22 18:59:53 UTC 2021

Ahoj,

hlavně už máme https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:R%C3%9AIAN se
spoustou TODO poznámek a
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:R%C3%9AIAN/p%C5%99etrasov%C3%A1n%C3%AD,
které není odnikud nalinkované.
Za mě by bylo nejužitečnější ty návody někde koncentrovat na jednom místě a
aktualizovat, nebo popř. řádně provázat odkazy, aby bylo vše jednoduše
dohledatelné a aby se informace zbytečně neduplikovaly.

Pokud se něco nezměnilo v poslední době, tak s obrázky to bylo tak, že
nahrávat může jen ten, kdo je na wiki prověřeným uživatelem. Screenshoty z
JOSMu i z iD byly považovány licenčně za OK ("fair use").

H.