[talk-cz] [Talk-cz] Manuál pro trasování budov

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pondělí Květen 24 07:31:19 UTC 2021

Zdravím,
Aktualizace adres probíhá díky Petrovi Vejsadovi automaticky.
http://ruian.poloha.net/czaddr/

U budov je situace složitější. Jak už bylo zmíněno, katastr stále není
komplet zdigitalizován, jsou v něm chyby, nepřesnosti, neaktuální údaje,
nejsou v něm všechny budovy. Navíc sloučení s existujícími daty není
žádná sranda. Proto jsme šli cestou Traceru, kde má mapper plnou
kontrolu nad procesem importu.

Marián