[talk-cz] Odeslání žádosti na Českou poštu o změnu polohy schránky v její databázi (neodpovídá realitě)

petr.pucil na seznam.cz petr.pucil na seznam.cz
Úterý Květen 25 22:10:21 UTC 2021

> Jak to řešit obecně:
> Stáhnout si aktuální data. cpost.cz -> Ke stažení -> zakaznicke vystupy ->
Seznam postovnich schranek. Já pouzivam tz ze
> sloupce MS Excel.
> Najít si konkretní řádek a podívat se zda je problém u nich. Protože někdy
je to problém u nás ve špatné geolokaci.

Ano, to jsem už udělal. I ty S-JTSK souřadnice uvedené v tom seznamu (ve
sloupcích sour_x, sour_y) jsem zkontroloval a také odpovídají tomu
nesprávnému místu v obci Vyšný.

> Pokud tam mají špatné GPS souřadnice (a u mnoha dep nejsou vůbec), nebo je
špatně ta poznámka, tak mi napište. Ideálně
> ty současné údaje, plus co by tam mělo správně být.

Špatně je poznámka k popisu místa (misto_popis), adresa i ty souřadnice.
Takže ty současné **chybné** údaje jsou tyto:

- adresa: Pod Hájí 48, Vyšný, 38101, Český Krumlov
- poznámka: Sídliště - obchod, Vyšný 48, Český Krumlov
- S-JTSK souřadnice - sour_x: 1179537.63, sour_y: 770490.5 (převedeno na GPS
stránkou http://martin.hinner.info/geo/ tomu odpovídá pozice 48.837333,
14.301207, která pak lze snadno zobrazit na OSM: https://www.openstreetmap.
org/?mlat=48.837333&mlon=14.301207)

Správně by to mělo být:

- adresa: Sídliště Vyšný 48, 38101, Český Krumlov
- poznámka - tady úplně nevím, co si sem chtějí napsat, prostě jenom
adresu?; Nebo možná zmínit, že je to na zdi budovy Českého červeného kříže,
jelikož je to docela význačný popis? (viz fotka https://commons.wikimedia.
org/wiki/File:Post_box_No._567_in_%C4%8Cesk%C3%BD_Krumlov_on_the_building_of
_Czech_Red_Cross_-_wide_shot.jpg)
- tak tedy možná něco jako "Budova ČČK, Sídliště Vyšný 48, Český Krumlov"
(ČČK jako Český červený kříž)?
- rozhodně by ale neměla naznačovat, že by se to mohlo nacházet v té obci
Vyšný a ne v Českém Krumlově (takže bych ten Český Krumlov nevypouštěl)
- souřadnice:

> správné GPS souřadnice jsou 48,8210233, 14,3118552

Ano, koukám na https://www.openstreetmap.org/?mlat=48.8210233&mlon=
14.3118552 a tyhle souřadnice jsou správné, sedí na reálnou pozici schránky.

> Rád komunikaci zprostředkuji, takže v případě problému klidně pište mě.
Buď sem, nebo soukroumou zprávou.

> Jestli jsem to pochopil správně, tak mi to pls odsouhlas a já jim to
pošlu.

Ano, pochopil jsi to správně. To by bylo skvělé, kdyby ses o to postaral,
díky :)