[talk-cz] Co značí uzly s kruhy na pojmenovaných křižovatkách + značení internátních kolejí

Aleš f.ales1 na seznam.cz
Středa Listopad 10 16:31:27 UTC 2021

Ahoj,
asi jsem si špatně vyložil uzly na křižovatkách s názvem a kruhy s tagem
junction. Myslel jsem si, že to vypadá na plánovaný kruhový objezd. Většina
nezkušených mapperů si to tak vyloží. Navrhl bych třeba dát umístit do uzlu
v místě křížení linií silnic s junction=yes a name=*, aby ty kruhy nikoho
nemátly. Jak asi vidím tak asi žádné kruháče nemají v plánu dělat, aspoň
jsem o tom nic nenašel.

Hledal jsem, jak se značí koleje (internáty vysokých škol, nikoliv
železnice). Existuje pro ně hodnota dormitory k značkám building a amenity.
Tímto jsem přetagoval další koleje (furt se bavíme o intru, například Škola
čar a kouzel v Bradavicích - koleje Nebelvír, Mrzimor, Havraspár a Zmijozel)
u Vysokých škol v Dejvicích. Rovnou jsem to přetagoval u budov a dával
building=dormitory. Nechtěl by někdo takto otagovat další koleje? A existuje
u ČVUT a dalších učilišť nějaký specifický rozdíl mezi college a university?

Aleš