[talk-cz] Uhelný trh a na co jsem během zakreslování náměstí ve staré Praze narazil

Aleš f.ales1 na seznam.cz
Sobota Listopad 20 10:50:38 UTC 2021

Ještě to má rozpracovaný, navíc Klášter Křížovníků v Červenou hvězdou nemělo
tag building=yes, takže tam taky není vidět jeho plocha. Až je nahraju tak
to tam bude. Pořád s oblastí zástavby je co dělat.

Aleš
---------- Původní e-mail ----------
Od: Miroslav Suchý <mirek na rodina-sucha.cz>
Komu: talk-cz na openstreetmap.org
Datum: 20. 11. 2021 0:56:46
Předmět: Re: [talk-cz] Uhelný trh a na co jsem během zakreslování náměstí ve
staré Praze narazil
"Dne 19. 11. 21 v 18:01 Aleš napsal(a):
> Ahoj,
> během zanášení rezidenční oblasti (dávám to takřka postupně, abych
obaloval co nejvíc pouze obytné domy, samozřejmě že v
> centru města mívají dole restauraci, nějaké krámy a nahoře se normálně
bydlí nebo jsou sem tam i hotely) jsem narazil na
> fakt, že náměstí Uhelný trh je zbytečně rozdělený na dvě vnější linie a je
v relaci multipolygonu, obě tyto linie měly
> za jedinou značku source=cuzk:km, taky byla linie rozdělena uprostřed domu
a žádnou jinou relaci tam neměly, a jelikož
> jsem se na to podíval že to Mapnik nevykreslil, tak jsem to jednoduše tyto
dvě linie spojil a tím jsem odstranil ten
> nadbytečný multipolygon. Taky jsem dal do poznámky note=Nerozdělovat
plochy náměstí na linie

To dává smysl. Takové věci se občas dějí. Důvody jsou různé. Buď to
historicky na něco bylo potřeba. Nebo to vzniklo
jako artefakt při použítí nějakým programem.

Ale když se kouknu na
tak tvoje změny nevidím. Pořád to vidím jako relaci dvou cest.

Mirek