[talk-cz] Jak tagovat faru?

gebylist gebylist na mlp.cz
Pondělí Listopad 22 16:04:03 UTC 2021

Tuhle jsem narazil na chybějící budovu v jedné obci, a shodou okolností
to byla zrovna fara. A protože šlo zároveň i o krásnou historickou
budovu, začal jsem pátrat po tom, jestli se taková fara nemá zaznačit
nějak víc, než jen jako standardní obyčejná budova. A nějak jsem nic
kloudného nevypátral...

Vidím tam dvě roviny, které se v některých případech překrývají:

1) fara, jakožto historická budova

2) fara, jakožto úřad nějaké církve

Nějaké nápady, nebo tohle značit prostě nebudeme?

Vygooglil jsem i nějakou prastarou zahraniční debatu na podobné tma, a
tam to šlo do ztracena s tím, že pro různé víry se taková budova nazývá
jinak, a tak vůbec nedošlo ke shodě, jak by se takový tag měl jmenovat. Ehm.

Díky za poznatky,

L.