[talk-cz] Fotky k objektům v openstreetmap

Jiri Komarek xkomczax na centrum.cz
Středa Říjen 6 09:55:57 UTC 2021

Ahoj Tome,

Všechny čtyři body splňuje Wikimedia Commons - tag image umožňuje vkládat obrázek i pomocí File:Obrázek-na-wikimedia-commons.jpg - viz https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:image <https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:image> IMHO nejrozšířenější co se rendererů týče (ale i tak žádná sláva).

Další možností je Mapillary (obrázky jsou chráněné CC-BY-SA licencí) nebo Flickr (limit 1000 fotek neplatí pro CC obrázky - tedy (nejspíš) ani pro CC-0)

Jirka