[talk-cz] Fotky k objektům v openstreetmap

Jan Dudík jan.dudik na gmail.com
Čtvrtek Říjen 7 09:21:07 UTC 2021

Nejlepší mi přijde Wikimedia Commons, pokud budou fotky přiřaditelné k
objektům, pak se jistě aspoň některé dočkají využití.
Jednou z možností je propojit je přes Wikidata - objekt v OSM bude mít
přiřazen wikidata=* a příslušná položka Wikidat bude obsahovat ostatní
údaje včetně fotografie

např.
pomník https://www.openstreetmap.org/node/8004635928 a
https://www.wikidata.org/wiki/Q96943364
klášter https://www.openstreetmap.org/relation/400982 a
https://www.wikidata.org/wiki/Q17115643
etc.

Sám se až divím, kde všude se vyskytují mnou pořízené fotografie ;-)

JAnD