[talk-cz] Rezidenční oblasti v Praze

Aleš f.ales1 na seznam.cz
Pondělí Říjen 11 12:38:40 UTC 2021

Ahoj,
vidím jak je to v Praze celé hezky propracované a že je snaha zanášet
zahrady do vilové zástavby. Četl jsem že by zahrada neměla překrývat budovy
(nebo to bylo u trávy?), tak by se hodil vyřezat na budovy multipolygon.

Docela tu chybí v Praze rezidenční oblasti. Abych je zanášel celé sám, to by
bylo pro mě totálně vyčerpávající. Zejména v řadové městské zástavbě by se
hodila a jako podklad na zahrady ve vilové oblasti by to taky špatné nebylo.
Nebo se udělá zbytek zahrad a bude to čistě bez rezidenční oblasti?

Aleš