[talk-cz] P+R Praha Troja / Záchytné parkoviště zoo - jak mapovat?

Jethro xtompok na gmail.com
Čtvrtek Říjen 14 11:13:12 UTC 2021

Zdar,
narazil jsem na zajímavý problém. Parkoviště v Praze-Troji u
betonárky. V zimě je to čistě P+R, na jaře a na podzim se to dělí na
P+R (pracovní dny) a parkoviště pro Zoo Praha (víkendy a svátky), o
prázdninách jde čistě o parkoviště pro Zoo.

Jak byste toto mapovali? Mění se operator, provozní doba, to, zda jde
o P+R nebo ne a moc mne nenapadá, jak to zrealizovat. Jakkoliv mi to
přijde nekoncepční, tak bych byl pro 2 polygony přes sebe, každý pro
jeden způsob využívání parkoviště, co si o tom myslíte?

Zdroje:
https://www.zoopraha.cz/navsteva/sluzby-navstevnikum/8-parkoviste-pro-auta-a-kola
https://www.tsk-praha.cz/wps/portal/root/pro-ridice/

Jethro