[talk-cz] Typ povrchu

dskonf na volny.cz dskonf na volny.cz
Čtvrtek Říjen 14 18:35:39 UTC 2021

Ahoj,
snažím se, když někam jdu a mám trochu času, pomocí StreetComplete
doplňovat povrchy chodníků, přechody a pod.
A mám nejasnosti
1. Typický pražský chodník s dlažbou malými kostkami. To čím se chodníky
v Praze dláždí už 100let. Je to dlažba nebo dlažební kostky?
Popis na Wiki mne v tomto nepřijde úplně jasný.

2. Je někde obšírnější popis co je přechod s hmatovou dlažbou?
Konkrétně se vyskytuje přechod, kdy je chodník asfalt a místo obrubníku
jsou velké kočičí hlavy.
Je to například v Praze na křižovatce Olšanská a Jana Želivského.
(Nejsem si jist jestli tady mohu dávat odkaz na "konkurenční" český
mapový projekt. Například tam je to vidět na fotkách.)
Je toto přechod s hmatovou dlažbou?

3. U přechodů které přecházejí přes tramvajové koleje je často dotaz
"Jaký povrch má tato část cesty?"
Realita je:
Asfalt přes silnici
Dlažební kostky přes koleje
Asfalt přes silnici na druhé straně.
Je správný postup rozdělit těch zhruba 15 metrů na 3 části?

David