[talk-cz] Editace od stolu

Petr Voldán petr.voldan na gmail.com
Středa Říjen 20 09:46:35 UTC 2021

Ahoj,

omlouvám se, nějak jsem zapomněl odpovědět a ano děláme Locus :)

O nějakém doplňku do Locus Map pro lepší mapování OSM přemýšleli možná
před 7-8 lety. Kdy tady nebyla pořádná aplikace na mapování. Pár let
jsme to odkládali, až se z Vespucci nebo Streetcomplete staly super apky
a nemělo cenu vymýšlet kolo.

Nicméně Locus Map nabízí možnost založit z apky novou OSM note nebo
zobrazit nevyřešené OSM note v okolí
https://docs.locusmap.app/doku.php?id=manual:user_guide:maps_tools:osm_notes
Dále je možné zaznamenanou trasu na hrát do OSM jako GPX

Také teď máme novou POI službu, ze které je možné otevřít detaily
nodu/way na OSM web. Přičemž už jsme přemýšleli, jestli nenabídnout
nějakou jednodušší editaci POI - například otevírací hodiny, detailnější
atributy apod. Nicméně určitě bychom se nejprve spojili s komunitou a
probrali, jak to správně udělat. Mám pocit, že tu byl dříve problém s
Maps.me, kdy uživatelé mapovali nesmysly (možná se pletu).

Díky
Petr Voldán