[talk-cz] Značení turistických přístřešků

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pondělí Září 13 20:03:14 UTC 2021

Ahoj,

JOSM ještě nabízí možnost:

leisure=picnic_table

covered=yes

Marián

---------- Původní e-mail ----------
Od: <0174 <v0174 na v0174.net>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 13. 9. 2021 21:20:16
Předmět: Re: [talk-cz] Značení turistických přístřešků
"
Ahoj,

pokud jsou ze všech stran otevřené a určené hlavně ke snězení svačiny,
taguju je jako picnic_shelter. Ten druhý je striktně vzato asi spíš sun_
shelter, nebo Wetterpilz, ale předpokládám, že kolem má být stůl. Pokud ano,
taky bych dal picnic_shelter.

<0174