[talk-cz] Značení turistických přístřešků

r00t r00t na r00t.cz
Pondělí Září 13 21:53:04 UTC 2021

Ahoj,

> JOSM ještě nabízí možnost:
> leisure=picnic_table
> covered=yes

Presne tak, to co je na obrazku https://d34-a.sdn.cz/d_34/c_img_gT_h/cBFHUf.jpeg uz nejakou dobu do
OSM doplnuji presne podle presetu v JOSM. Kdyz jsem mapoval schranky a videl stul se sezenim
nekde pobliz, vzdy jsem ho taky pridal (a taky zastavky BUS,pomniky,bozi muka,kaplicky,...).

StreetComplete se taky myslim pta u leisure=picnic_table ktere namaji tag covered=* jestli jsou
kryte nebo ne.

Na WIKI sice neni tag covered=* primo v seznamu "Additional tags" ale je dole na strance v "See also"
a jak je videt v OSM se uz dlouho pouziva... mel by tedy asi byt i v tom seznamu "Additional tags".

r00tcz